Monday 3 February 2014

Dari Langsung Tak Minat Bisness ke 4 Figure Income Setiap Bulan

Assalamualaikum w.b.t....

Selamat Tahun Baru 2014 kepada semua (ehhh.. belum terlambat lagi kot nak wish..). Habis bulan Januari ni, maka genaplah 7 bulan saya menjadi SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR. 

Sepanjang 7 bulan ini, Alhamdulillah banyak perkara yang berlaku terutamanya dari segi kewangan saya setiap bulan. Kini setiap bulan, saya akan memperolehi extra income daripada Shaklee business yang saya jalankan. Actually, saya start buat business sambilan ni pada Jun 2013 dengan mendaftar secara Free Membership dan sepanjang tempoh ini, saya bersyukur dengan apa yang saya dah dapat dan belajar terutama sekalli selok-belok perniagaan. Kini, 4 fugure extra income dah saya dapat setiap bulan. Alhamdulilah.

1) Group Superstar Jutawan Shaklee

Selain daripada itu, saya juga ingin mengucapkan tahniah kepada ahli-ahli Group Superstar Jutawan Shaklee di bawah Empayar Maria Firdaus' Millionaire in Shaklee (MFMS) yang berjaya dalam perniagaan mereka, terutama sekali kepada mentor saya MommyShahab yg telah berjaya mendapat income 5 figure selepas tak sampai setahun menjalankan bisness ini. Tahniah juga kepada 'anak-anak' Shaklee saya iaitu Moon Rasid yg telah berjaya menjadi Effective Supervisor dan dah enjoy 4 figure income every month. Juga 'anak-anak' Shaklee saya yg lain Abg Zuki, Syuhada dan Kak Roger yg juga dah dapat income 3 figure walaupun baru sebulan memulakan bisness ini. Ini terbukti dengan business Shaklee, yang impian kita untuk lebih berjaya dan mendapat income seperti yg diimpikan tidak mustahil.

Untuk pengetahuan anda, ahli-ahli group kami semakin berkembang di seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak. 

Group sales kami pada bulan Januari juga telah meningkat 1 kali ganda berbanding sales pada bulan Disember yang lalu. Sales Januari 2014 hampir RM100,000. Kini semakin ramai yang menyedari kepentingan supplemen untuk kesihatan keluarga mereka. 

Maka, semakin ramai juga yang telah mencuba Shaklee untuk seisi keluarga dan berpuas hati dengan kesannya.

Jadi saya rasa agak mudah untuk menjual produk yang telah  mempunyai kajian klinikal dan kajian selama 40 tahun dan terbukti berkesan. Yang penting, kami sendiri dah gunakannya, dan yakin dengan kebaikan produk-produk Shaklee. 


2) Rank as Effective Senior Supervisor

Syukur Alhamdulillah, pada bulan Disember 2013 yang lepas, saya telah berjaya naik ke rank ke-2 iaitu SENIOR SUPERVISOR.

Pad bulan Januari 2014 pula, walaupun tak naik ranking saya berjaya menjadi Effective Senior Supervisor. InsyaAllah, dengan berkat usaha yang lebih lagi, ranking tertinggi iaitu MASTER CORDINATOR akan saya capai tak lama lagi. 

Sekian, thanks for reading.

Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga? 
Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah? 
Hubungi saya untuk:-   

FREE CONSULTATION 
BEST PRICE and 
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!




No comments:

Post a Comment

You May Like Also Like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...